Keyztone Exchanger Pro MIDI
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Keyztone
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Exchanger Pro to jedno z największych moich odkryć ostatnich paru miesięcy. Nie powiem, dosyć sceptycznie podchodzę do tego typu urządzeń, ponieważ często brzmią nienaturalnie i traktować je można jako ciekawostka, a nie pełnoprawne narzędzie do kreowania brzmienia. Z Exchanger Pro jest zupełnie inaczej, z jednej strony szanuje charakterystykę pickupów, także każda symulacja pickupu zachowuje część oryginalnego brzmienia pickupu, jednocześnie zmieniając jego charakterystykę zgodnie z wybranym modelem pickupu. Efekt jest analogowy, także nie wprowadza żadnych cyfrowych artefaktów (lub o zgrozo latencji), czy szumów.
Najważniejsze!! Exchanger działał jak należy, gdy:
- Exchanger musi być zaraz za gitarą - pierwszy w lini, żadnych efektów przed exchangerem.
- gitara ma pickupy pasywne (z aktywnymi pickupami efekt działa jak eq).
- jeśli gitara ma treble bleed ściszenie gitary gałką spowoduje dosyć szybkie wyciszenie sygnału, także vol w gitarze na maxa!
- gitara musi być podłączona do wzmacniacza/profilera (etc.) za pomocą kabla, w przypadku zastosowania transmitera bezprzewodowego Exchanger będzie działał jak eq.
Efekt posiada 8 charakterystyk pickupów:
- Classic 50th - PAF pełną gębą, genialnie sprawdza się w przypadku neck i bridge, potrafi genialnie "osłodzić" brzmienie pickupa mostkowego, góra pasma potrafi być bardzo dźwięczna w zależności od zastosowanych w gitarze pickupów.
- Modern - nowoczesne humbucker o wysokim sygnale wyjściowym, pozwala uzyskać kremowe brzmienie, z bardzo ładną kompresją.
- Metal - charakterystyka humbuckera do ciężkiej muzyki z bardzo wysokim sygnałem wyjściowym.
- Texas - jasny i dźwięczny single coil o niskim sygnale wyjściowym.
- Rockabilly - jasny i dźwięczny humbucker, Gretsh pełną gębą.
- Hotrail - singiel typu twin blade, dosyć duży sygnał wyjściowy, brzmieniowo trochę singiel, trochę humbucker, świetnie pogrubia i dodaje kopa słabym singlom.
- Vintage - klasyczna szklaneczka z bardzo słabym sygnałem wyjściowym, jedzie drutem...
- P90 - z jednej strony bass jak w humbuckerach, z drugiej sprężysta i dźwięczna góra.
Efekt posiada 3 gałki, które dodatkowo mają "klik".
Główna gałka od wyboru rodzaju pickupa po dociśnięciu zapisuje w danej pozycji pozostałe ustawienia, czyli level, freq i q.
Gałka tweak pozwala "dokręcić" częstotliwość rezonansowoą oraz jej wartość (Q) - żeby usłyszeć różnicę w brzmieniu kręcąc freq należy najpierw zmienić wartość Q. Tweak sprawdza się szczególnie w przypadku jasnych charaktertystyk pickupów jak single, czy P90, pozwala lekko skręcić dzwoniące częstotliwości, działa to dosyć subtelnie, ale skutecznie.
Gałka level pozwala dostosować poziom sygnału wyjściowego, który w zależności od wybranej charakterystyki jest różny.
Efekt posiada wejście MIDI mini jack - Typ B. Także przy wykorzystaniu komend Midi możliwe jest zapisywanie presetów.
Zasilanie bossowskie 9V, minimum 75 mA (zasilacza nie ma w zestawie).