ZVex - Lo-fi Junky ręcznie malowany

1608,00 PLN
Model: 104
Realizacja zamówienia: 3 dni
Producent: Zvex
   
 
ZVex - Lo-fi Junky

Przedziwny, analogowy looper.

1] Nagrywa do 20 sekund.
2] Pozwala rozpocząć lub skończyć nagrywanie w każdej chwili
3] Rozpoczyna loopowanie kilka tysiącznych sekundy po nagraniu
4] Zapamiętuje nagranie nawet po odłączeniu baterii, do 100 lat
5] Posiada True-bypass
6] Przełącznik rozpoczyna odgrywanie pętli od początku w dowolnym momencie
7] Posiada ocieplające brzmienie vibrato z regulacją prędkości i głębokości
8] Prędkość vibrato może być bardzo wolna lub bardzo szybka.
9] Układ jest w 100% analogowy bez przetworników AD/DA
10] Nagrywa z delikatną kompresją by uzyskać miękkie, "organowe" brzmienie
11] Umożliwia nagranie z przesterem (gałka "record level")
12] Posiada regulację tonu usuwającą szumienie lub inne denerwujące artefakty.
13] Efekt szumi! Bardzo! To efekt analogowy, bez redukcji szumu, to LO-FI.
14] Nagrywa w bardzo ograniczonym paśmie. Nie usłyszysz nic powyżej 2.6 kHz.
15] Posiada przełącznik zabezpieczający ulubione nagrania przed przypadkowym nadpisaniem.
16] Odgrywa próbkę z dowolną głośnością. Może być głośniej niż oryginalna gitara.
17] Ma cudownie transparentny preamp bardzo ładnie uzupełniający brzmienie gitary.
18] Niewielkie rozmiary.
19] Pobiera zaledwie 2mA w trybie bypass i ok. 12mA podczas działania.
20] Pięknie pachnie.
21] Generuje artefakty, przester, szumy, efekty rozstrojenia, dziwne zachowania.
22] Pozwala na kasowanie podczas odtwarzania, co daje efekt zaloopowania szumu.
23] Nigdy nie brzmi identycznie jak zagrana fraza. Zawsze zmienia brzmienie i dynamikę.
24] Nie trzeba kombinować: pięć gałek, dwa przyciski - bypass i record, przełącznik bezpieczeństwa.
25] Prosty wskaźnik za pomocą LED: świeci podczas nagrywania, mruga pod koniec pętli, nie świeci w trybie bypass.

Czego Lo-Fi Junkie NIE oferuje:

1] Wielowarstwowych nagrań - bez dogrywek, po prostu jedna prosta pętla.
2] Cyfrowej jakości. Zachowania dynamiki. Zachowania szczegółów w górze - brak Hi-Fi.
3] Odgrywania od tyłu. Niestety. Po prostu analogowy chip nie ma takiej opcji.

Oto coś. Sam musisz stwierdzić czy jest warte Twojej uwagi. Trochę to zajęło, ale w końcu jest chyba gotowe - Lo-Fi Junkie. Efekt ten sprawi, ze Twoja gitara zabrzmi naprawdę wyjątkowo - nagrana pętla nigdy nie będzie taka jak oryginał, ale wierność nie jest tutaj celem.

Lo-Fi Junkie to looper "low fidelity" - nagranie będzie szumieć, syczeć, przesterować, dziwacznie wibrować, ale każdy będzie mógł odróżnić nagranie od oryginalnej gitary. Jako, że efekt bazuje na układzie o najwyższej impedancji jaki kiedykolwiek wykonał Zvex, oryginalne brzmienie gitary będzie tak szczegółowe jak to tylko możliwe. Zestawienie idealnego brzmienia ze zgnieconym, przesterowanym i wibrującym brzmieniem nagranej pętli nie pozostawi wątpliwości, kto tutaj jest maszyną a kto gitarzystą.

W przypadku cyfrowych looperów trudno powiedzieć gdzie kończy się człowiek, a gdzie zaczyna komputer. Z Lo-Fi Junkie nikt już nigdy nie będzie miał wątpliwości.

Takie rozwiązanie ma oczywiste wady i zalety.

Możesz nagrać tylko jedną pętle. Nie ma możliwości kaskadowania. Z drugiej strony, jeśli odłączysz efekt, wyjmiesz baterię i zakopiesz go na sto lat, ostatnia pętla jaką nagrałeś ciągle będzie czekać na koncert z okazji Twojego zmartwychwstania. To dlatego, że Lo-Fi Junkie korzysta z technologii analogowej - bez konwersji A/D. Zgadza się. To efekt w 100% analogowy.

Jak to brzmi? Niektórzy porównują do magnetofonu wciągającego kasetę. Niektórzy twierdzą, że kompresja jest rewelacyjna, inni, że niszczy jakąkolwiek dynamikę. Dla jednych szum jest nie do zniesienia, dla innych jest najcenniejszy. Niektórzy nie mają gustu. Oczywiście o gustach się nie dyskutuje, jednak z Lo-Fi Junkie jedno jest pewne: o ile oryginalna gitara zabrzmi idealnie, to nagrana pętla nie musi.

VOL: głośność pętli. Jeśli trzeba, może być bardzo głośno.
TONE: obcina szumy i przester. Jeśli trzeba, można mocno przyciąć górę w celu uzyskania "organowego" brzmienia.
REC: głośność nagrywania. Jeśli masz ochotę, możesz przesterować nagranie...
DEPTH: głębokość vibrato.
SPEED: prędkość vibrato.
Na lewo: bypass. W momencie wyłączenia bypassu zaczyna grać pętla. Po ponownym wciśnięciu rozlega się cisza. True Bypass.
Na prawo: przełącznik RECORD. Włączając go rozpoczynasz nagranie nowej pętli. Nagrywanie musisz skończyć dokładnie w momencie rozpoczęcia. Jeśli się pomylisz, jak najszybciej naciśnij dwukrotnie przycisk - usłyszysz delikatny szum ciszy zamiast źle nagranej pętli. Przycisk RECORD możesz zdezaktywować za pomocą przełącznika zabepieczającego umieszczonego pomiędzy gałkami vibrato. Gdy efekt jest zbypassowany, naciskająć RECORD nagrywasz ciszę.
Od góry: przełącznik bezpieczeństwa. Ten mały przełącznik pozwala Ci zabezpieczyć ulubiony loop przed przypadkowym skasowaniem w stanie nietrzeźwości.

WSKAZÓWKI:

Jeśli masz głośną gitarę (np. Les Paul z PAFami), lepiej troszkę ściszyć poziom nagrania. W przeciwnym wypadku praktycznie nie da się nic nagrać bez przesterowania. Nie ustawiaj poziomu nagrywania na najwyższą wartość chyba, że nie przeszkadza Ci lekki "pop" na początku pętli (w sumie, może być to przydatne). Nie ustawiaj poziomu głębii vibrato na maksimum przy nagrywaniu cichej, delikatnej pętli - w takim ustawieniu może byś słyszalny szum na początku pętli. Na normalnych poziomach głośności nie jest to słyszalne. Jeśli chcesz wyraźnie słyszeć nagranie nagrywaj na ostrym, selektywnym brzmieniu (np. pickup przy moście). Z uwagi na sporą kompresję zbasowane, miękkie brzmienia spowodują utratę szczegółów. Pamiętaj o tym, że poziom nagrania musi być ustawiony odpowiednio - za niski spowoduje wzrost szumów, za wysoki spowoduje przester. Eksperymentuj aż uzyskasz najlepsze brzmienie.

Dla lepszej separacji pomiędzy grą a nagraniem możesz użyć dwóch różnych pickupów. Pamiętaj by pętlę nagrać możliwie równo: musisz włączyć przycisk dokładnie na raz (gdziekolwiek wypada). Z racji na skomplikowane procesy elektroniczne, pierwsze odegranie pętli będzie lekko opóźnione. Pozostałe odtworzenia będą w 100% równe. Opóźnienie to jest jednak delikatne i trudno je poczuć. Nie zapomnij ustawić dobrego balansu głośności pomiędzy nagraniem a graniem - nagrana pętla będzie nieco głośniejsza z racji tego, że jest skompresowana.


W naszej ofercie znajdziesz także profesjonalne zasilacze pozwalające zasilić od 1 nawet do 20 efektów oraz złączki do efektów Dimarzio! Zamów za jednym razem i płać tylko raz za przesyłkę!!!